Producenci
Regulamin

 

SPIS TREŚCI:

§ 1 Definicje

§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą

§ 3 Postanowienia ogólne

§ 4 Warunki i realizacja zamówienia

§ 5 Warunki płatności

§ 6 Dostawa

§ 7 Odstąpienie od Umowy

§ 8 Reklamacje

§ 9 Dane osobowe

§ 10 Postanowienia końcowe

Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

 

 

§ 1 DEFINICJE

Sprzedawca:

Paweł Wierzoch

ul. Złota 3, 35-102 Rzeszów

 

Działalność nierejestrowana 

Sklep - sklep internetowy Pan Sadzonka prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem http://www.pansadzonka.pl

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto
– uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.

Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę sprzedaży.
Konsument
– Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

Kodeks cywilny – ustawa Kodeks cywilny z dn. 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
Kupujący
– każdy podmiot Kupujący w Sklepie.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu i określające istotne jej warunki.

Produkt – produkt dostępny w Sklepie internetowym, będący przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Regulamin
– niniejszy regulamin sklepu internetowego.

 

 

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Złota 3, 35-102 Rzeszów
  2. Telefon: 660 844 528 lub 725 507 769
  3. Adres mailowy: kontakt@pansadzonka.pl

 

§ 3 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Właścicielem sklepu internetowego jest Sprzedawca.

  2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym jest zapoznanie się z Regulaminem oraz akceptacja jego postanowień.

  3. Regulamin określa zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego prowadzonego przez Sprzedawcę pod adresem http://www.pansadzonka.pl.

  4. Klient jest obowiązany do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

  5. Sprzedawca przewiduje następujący sposoby kontaktowania się z Klientem :

         -telefonicznie

         -za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail)

  1. Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski.

  2. Ceny Towarów znajdujących się w Sklepie podane są w złotych polskich.

  3. Towary widoczne na stronie internetowej Sklepu nie są ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

     

§ 4 WARUNKI I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.
  2. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
  3. Zamówienia produktów można dokonać rejestrując się w sklepie internetowym, bądź jako klient niezarejestrowany.
  4. Zamówienia realizowane są i wysyłane w dni robocze od poniedziałku do czwartku.
  5. Po złożeniu zamówienia klient informowany jest o statusie jego realizacji drogą mailową.
  6. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 7 dni, nie będą realizowane.
  7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że Towar jest dostępny u Dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Sprzedający skontaktuje się z Klientem w celu ewentualnej zmiany zamówionego Towaru, anulowania zamówienia lub uzgodnienia orientacyjnego czasu jego realizacji.
  8. Otrzymany produkt może nieznacznie różnić się wyglądem od produktu na zdjęciu. Wynika to z faktu, iż rośliny zmieniają wygląd w zależności od pory roku.

     

 

§ 5 WARUNKI PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:

– płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki,

– płatność gotówką przy odbiorze osobistym,

– płatność tradycyjnym przelewem bankowym,

– płatność przelewem bankowy poprzez system szybkich płatności PayU

  1. Za zakupiony Towar można zapłacić wybierając dowolny sposób dostępny i aktywny w danym momencie dla określonych transakcji w Sklepie.

  2. Przelew tradycyjny następuje na rachunek Sklepu podany na stronie internetowej. Towar jest wysyłany po wpłynięciu środków na konto.

  3. Płatność za pobraniem oznacza, że Klient płaci za towar kurierowi w momencie otrzymania przesyłki.

§ 6 DOSTAWA

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy:

    – przesyłka kurierska

    – odbiór osobisty

  2. Miejscem wykonania umowy jest miejsce dostawy wskazane przez Klienta.

  1. Drzewa i krzewy z gołym korzeniem wysyłane są od marca do połowy maja oraz od połowy października do grudnia.

  1. Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia płatności za zamówiony Towar.

  2. Przed odebraniem przesyłki od kuriera klient proszony jest o sprawdzenie, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane prosimy o otwarcie przesyłki w obecności kuriera i sporządzenie protokołu szkody na ewentualnie uszkodzone sadzonki oraz skontaktowanie się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

 

§ 7 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Konsument, który zawarł Umowę sprzedaży, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego Produktu.

  2. Do zachowania terminu, o którym mowa w ust. 1 powyżej, wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży przed jego upływem na adres siedziby Sprzedawcy. W razie odstąpienia od Umowy sprzedaży, Umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą.

  3. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.

  4. Konsument zobowiązany jest do zwrotu Produktu niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, na adres siedziby Sprzedawcy.

  5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Produkty – ze względu na swój charakter - zawsze muszą być zwracane za pośrednictwem firmy kurierskiej.

  6. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z Produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

  8. Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu dokonanych przez Konsumenta płatności, tj. ceny Produktu oraz kosztów dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Sprzedawca dokonuje zwrotu wyżej wskazanych płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku płatności dokonanej przelewem bankowym, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności otrzymanej od Konsumenta na rachunek bankowy Konsumenta. W przypadku płatności dokonanej za pobraniem przy odbiorze Produktu, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności otrzymanej od Konsumenta na adres Konsumenta wskazany w formularzu Zamówienia Produktu lub na wyraźne polecenie Konsumenta – na wskazany przez niego rachunek bankowy.

  9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  10. Dokonywanie zwrotów możliwe jest również w siedzibie firmy. W tym celu, przed dokonaniem zwrotu należy skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie bądź mailowo.

  11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi również w odniesieniu do umów:

  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • zawartej w drodze aukcji publicznej;

  • świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

  • dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

     

 

§ 8 REKLAMACJE

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub wadę prawną (rękojmia). Jeżeli Produkt ma wadę Klientowi przysługują roszczenia na podstawie art. 556 oraz art. 561 i następne Kodeksu cywilnego.

  2. Reklamację można złożyć drogą elektroniczną poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie internetowej Sklepu lub w formie listu poleconego na adres Firmy.

  1. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko, adres e-mail, pod którym Klient występuje w Sklepie, klient rownież musi przesłać zdjęcia reklamowanych produktów. Opisanie transakcji, której reklamacja dotyczy lub innych okoliczności uzasadniających reklamację, a także konkretne żądanie Klienta związane ze składaną reklamacją.

  1. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania Towaru wraz z dokładnie sprecyzowaną przyczyną reklamacji. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą korespondencji elektronicznej, na adres przypisany do Konta lub wskazany w reklamacji.

  1. Gdy wymiana okaże się możliwa, Sklep powiadomi o tym Klienta oraz przekaże wszelkie informacje dotyczące dalszego toku postępowania.

  2. W przypadku odrzucenia reklamacji Sklep powiadomi o tym Klienta drogą elektroniczną podając powody tej decyzji.

  1. Zwrot należności w przypadku uznania reklamacji nastąpi w sposób analogiczny do wybranego przez Klienta sposobu płatności za Towar, a w przypadku zapłaty za pobraniem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy niezwłocznie po rozpoznaniu reklamacji, nie później niż w terminie 7 dni roboczych.

  2. Reklamowany Towar należy odesłać na adres Firmy podany w przesyłce.

 

§ 9 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.

  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

  3. Podanie danych osobowych przy korzystaniu ze Sklepu jest dobrowolne, ale niezbędne do dokonania rejestracji lub zakupu w Sklepie.

  4. Sprzedający nie udostępni danych osobowych Klientów osobom trzecim w celu ich przetwarzania i wykorzystywania na potrzeby marketingowe. Klient dysponuje prawem wglądu do swoich danych oraz prawem ich aktualizacji i poprawiania.

§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.

  1. Wszelkie kwestie sporne pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym będą rozwiązywane polubownie. W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu właściwy będzie Sąd dla siedziby Sprzedającego.

  1. GOSPODARSTWO ROLNE PAWEŁ WIERZOCH zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn tj.: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw; zmiany zakresu, odpłatności lub formy świadczonych Usług Elektronicznych, zmiany adresu Sprzedawcy - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizacje postanowień niniejszego Regulaminu.

  1. Korzystanie ze sklepu internetowego www.pansadzonka.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

 

Formularz odstąpienia od umowy

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl